2025 - Det sker i august
Kontoret er sommerlukket frem til 19. august.
Telefonen 2279 3162 bliver passet af områdeleder Lise Parnow, der besvarer eller viderebringer din henvendelse.
Tirsdag 19. august er fra kl. 12, når kontoret åbner, forbeholdt tilmeldinger til efterårets aktiviteter.
Herefter er kontorets normale åbningstid tirsdag, torsdag og fredag kl. 12-14 og telefonen er åben fra kl. 12.30-14.
IT supportfunktionerne åbner 6. august.
Datastuen, Howitzvej 1,1. sal er åben onsdage og fredage fra kl 9.30-13, hvor du kan få hjælp til at løse evt. problemer med dit bærbare udstyr. Husk at medbringe strømforsyningen.
Du kan få akut IT hjælp via telefon. Ring på nr. 4412 8559 på hverdage efter kl. 10.
Du kan få IT-hjælp i dit hjem, hvis du på grund af helbredsproblemer ikke kan forlade bopælen eller har udstyr, som ikke kan flyttes. Ring på 4412 8559 på hverdage efter kl. 10 for nærmere aftale herom.
Drop-Ind cafeen åbner 4. august og har herefter åbent mandag-fredag kl. 13-16 på Nordre Fasanvej 81.
Efterårets aktivitetstilbud kan forhåndsstuderes.
Fra tirsdag 5. august kan efterårets aktivitetstilbud studeres på hjemmesiden under menupunktet “Tilmelding til aktiviteter og kurser.”
Fra 11. august kan det trykte aktivitetsprogramblad studeres på hjemmesiden. Hjemmeside-adressen er: aeldresagen.dk/lokalafdelinger/frederiksberg
Fra tirsdag 12. august kan det trykte aktivitetsprogramblad hentes på følgende adresser:
- Stormly, Nordre Fasanvej 81
- Frederiksberg Centret, Informationen, Plan 3
- Hovedbiblioteket, Falkoner Plads 3
- Medborgercentrets bibliotek, Nordens Plads 16A
- KU.BE, Dirch Passers Allé 4
- Kedelhallen, Nyelandsvej 75
- Frederiksberg Sundhedscenter, Stockflethsvej 4
- Ældre Sagen Frederiksberg, Howitzvej 1,1 sal
Tilmelding
… til efterårets aktiviteter finder sted fra tirsdag 19. august kl. 12 - enten online via hjemmesiden eller ved personlig henvendelse på kontoret, Howitzvej 1,1. sal.
Sidst opdateret 18.08.2025