Kom på kursus i ny booking - Membersite
Så kan I lokalt tilmelde jer, når det passer bedst. Kom gerne samlet.
Det er webmasters, bookinghjælpere og kasserere, der skal arbejde i løsningen.
Vi glæder os til at introducere jer til den nye bookingløsning Membersite, som vi har fået gode erfaringer med fra de lokalafdelinger, der allerede er i gang med løsningen.
Systemet er afløser for det nuværende Bookingsystem.
Membersite afløser den nuværende løsning, og uanset om I kun bruger arrangementsskabelonen og ikke hele bookingløsningen, så tag med på kursus – for den gamle løsning lukkes ned d. 31.12.2025.
Det betyder, at der kun kan udgives arrangementer og aktiviteter fra den nye løsning efter denne dato.
Vi hjælper jer.
I det nye system kan medlemmerne nemt tilmelde sig arrangementer og få et godt overblik over, hvad de er tilmeldt, og hvad de har betalt.
Bookingfrivillige kan nemt håndtere manuelle tilmeldinger, og for kasserernes vedkommende kan de få overblik over deltagere og betalinger med rapporter. Processer for tilbagebetaling bliver også nemmere.
Webmasterne bliver glade for, at vi inden kurset overfører arrangementer og aktiviteter til den nye løsning, så de ligger klar på forhånd.
Bemærk også, at lokalafdelinger, som i dag udelukkende anvender arrangementsskabelonen, også skal deltage i kurserne, fordi hjemmesiden og Det Sker fremadrettet får indhold fra Membersite.
Vi glæder os til at se jer til kursus - vælg sted og dato her:
OBS: Kurserne, der ikke foregår i Snorresgade har sidste tilmelding 1 måned før kursusstart.
Kurser i Haderslev:
26. august: https://www.tilmeld.dk/kursus-membersite-26aug2025/signup
27. august: https://www.tilmeld.dk/kursus-membersite-27aug2025/signup
Arena Næstved:
2. september: https://www.tilmeld.dk/kursus-membersite-2sep2025/signup
3. september: https://www.tilmeld.dk/kursus-membersite-3sep2025/signup
Comwell Middelfart:
24. september: https://www.tilmeld.dk/kursus-membersite-24sep2025/signup
25. september: https://www.tilmeld.dk/kursus-membersite-25sep2025/signup
Holbæk Sportsby:
22. oktober: https://www.tilmeld.dk/kursus-membersite-22okt2025/signup
23. oktober: https://www.tilmeld.dk/kursus-membersite-23okt2025/signup
Kurser, der foregår i Sekretariatet i Snorresgade
OBS: Her melder du dig til via den nye løsning – se vejledning i, hvordan du logger dig på første gang her
16. september: https://aeldresagen.membersite.dk/EventSignup/SelectParticipants/23600
10. oktober: https://aeldresagen.membersite.dk/EventSignup/SelectParticipants/23726
20. oktober: https://aeldresagen.membersite.dk/EventSignup/SelectParticipants/23727
21. oktober: https://aeldresagen.membersite.dk/EventSignup/SelectParticipants/23728
17. november: https://aeldresagen.membersite.dk/EventSignup/SelectParticipants/23729
18. november: https://aeldresagen.membersite.dk/EventSignup/SelectParticipants/23730
24. november: https://aeldresagen.membersite.dk/EventSignup/SelectParticipants/23731
25. november: https://aeldresagen.membersite.dk/EventSignup/SelectParticipants/23732
Til kurset skal du huske:
1. Computer + oplader
2. Mobiltelefon
3. MitId
Du kan kun arbejde i løsningen, hvis du er oprettet med en af følgende frivilligroller:
- Webmaster
- Bookinghjælper
- Kasserer
Disse roller skal være oprettet, inden kursets start.
Se her, hvordan du logger dig på løsningen FØRSTE gang: